ختم عظیم و مجرب قرآنی برای تمامی حاجات و مهمات

ختم عظیم و مجرب قرآنی برای تمامی حاجات و مهمات

دعا های قرآنی می توانند بهترین رهگشا برای موقفیت شما و رهایی از سختی ها و مشکلات باشند، در ادامه این پست قصد داریم به شما خوبان گره گشای اسلامی شرح دهیم که باعث می شود به نیاز ها و خواسته هایتان برسید، متن کامل ختم عظیم و مجرب قرآنی برای تمامی حاجات و مهمات را در ادامه بخوانید.

23503707203860 ختم عظیم و مجرب قرآنی برای تمامی حاجات و مهمات
ختم عظیم و مجرب قرآنی برای تمامی حاجات و مهمات

ختم عظیم و مجرب قرآنی برای تمامی حاجات و مهمات,ختم حاجت روایی,ختم حاجت فوری,ختم حاجت در ماه رمضان,ختم حاجت قوی و پرخیر,ختم حاجت روایی سریع التاثیر و مجرب,ختم حاجت گرفتن,ختم حاجت روایی حضرت رقیه,ختم حاجت روایی سریع,ختم حاجت از ام البنین,ختم حاجت حضرت معصومه,ختم حاجت سوره یاسین,ختم حاجت دهنده,ختم حاجت امام سجاد,ختم حاجت روایی نرجس خاتون,ختم حاجت از امام رضا,ختم حاجت از حضرت رقیه,ختم حاجت نرجس خاتون,ختم حاجت امام رضا,ختم حاجت سه روزه,ختم حاجت 

ختم عظیم و مجرب قرآنی برای تمامی حاجات و مهمات

برای رسیدن به حاجات شرعی این نماز بسیار مجرب است و علت نام گذاری ان به “کن فیکون” این است که چنان چه فاصله بین مطلوب  ونمازگزار شرق و غرب باشد به مطلوب خویش خواهد رسید و کیفیت آن چنین است:

بعد از وقت شرعی نماز عشا در شب جمعه به مکانی خلوت رفته و دو رکعت نماز حاجت بخواند. در رکعت اول بعد از سوره حمد انعام را تا ایه ” وکنتم عن ایاته تستکبرون”( انعام / ۹۳) و در رکعت دوم سوره انعام را تا اخر سوره بخواند. سپس قنوت به جای اورده و نماز را تمام  کندبعد از نماز ۱۰۰۰ مرتبه صلوات بفرستد و بعد از آن حاجت خویش را از خداوند کریم طلب کند البته به حاجت خویش خواهد  رسید.

اینم ببین:  نماز جعفر طیار به نیت بخت گشایی و ازدواج

ختم یا علی: مرحوم سقزاده واعظ می گوید: با لباسی پاک و طاهر و نیت خالص ۲ رکعت نماز حاجت بخواند و بعد ۱۰۰ صلوات بفرسیتد و هر روز ۱۰۰۰ مرتبه بدون تعطیل “یا علی ” بگوید و روز دوازدهم را نگوید تا به مطلب خویش نایل گردد زمانی که به حاجتش رسید ۱۰۰۰ مرتبه رابگوید سپس ۲ رکعت نماز و ۱۰۰ صلوات نیز بفرستد. این ختم به تجربه ثابت شده و به هدف خواهد رسید.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *